اموزش مفاهیم اولیه بورس و المان های ابتدایی برای ورود به بورس و کسب درآمد روزانه از طریق بورس

محل لوگو

بورس و مفاهیم اولیه


بورس و مفاهیم اولیه

همه روزه خبرهایی از افزایش شاخص بورس و رکورد زدن شاخص کل بورس ایران می شنویم و مسلما با خود می گوییم کاش وارد این بازار پر سود و مطمئن می شدیم اما مسائلی از قبیل چگونه شروع کردن از کجا شروع کردن و ندانستن تعاریف و مفاهیم و اصطلاحات بورس سد راه ما می شود.

عقب افتادن از بازار پر سود و و درآمد زایی بالا حس خوبی اصلا نیست و حس افسردگی و ناتوانی را به همراه دارد.

برای استارت کار نیاز به شناخت گام به گام دارید اما یا مسائل انقدر پراکنده است که از حوصله ی شما خارج است یا کلاسهای آموزشی هزینه های سنگینی برای شما دارد ما در این محصول از ابتدایی ترین مفاهیم بورس برای آشنایی شما شروع کردیم و چگونگی سرمایه گذاری و تحلیل بازار را گام به گام به زبان ساده و قابل فهم توضیح داده ایم. نیازی به سایت و وبلاگ گردی دیگر نیست و نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت ندارید. کلاس های تخصصی آموزشی شاید برای شما انقدر سخت و پر هزینه باشد که حتی شما را از ورود به بورس منصرف کند. بورس بر خلاف تصور عموم اصلا نیازی به سواد تخصصی ندارد و برای قشر خاص یا سن خاصی تعریف نشده به سادگی و با هر سن و هر شغلی و با پایین ترین سرمایه هم امکان ورود به این حوزه اقتصادی وجود دارد.

محصول ما با زبانی آسان و یاددهی بالا و صرف زمان کم با حداقل هزینه راهی روشن پیش روی شما برای ورود به بورس و درآمد بالا میگذارد.

عناوین محصول:

  1. تعاریف
  2. انواع سرمایه گذاری و دیدگاه ها
  3. انواع شاخص ها
  4. گام های ورود به بورس


مبلغ واقعی 78,000 تومان    75% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 289

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (1)

یزدان
۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۷

سپاس. بنظر من مطالب خیلی مبسوط، با نگارش و توضیحاته واضح به زبان ساده و شیوا نگارش شده

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شاخص می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما